عصر خودرو

واگذاری سهام کنترلی بنیاد مستضعفان در «غگل»

قیمت پایه همچنان بدون تغییر

عصر بازار- شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا وابسته به بنیاد مستضعفان بلوک کنترلی خود در گلوکوزان را به قیمت پایه هر سهم ۱۷ هزارو ۲۲۸ ریال روز چهار شنبه ۱۴ آذر ماه جاری در بازار دوم بورس تهران عرضه خواهد کرد.

قیمت پایه همچنان بدون تغییر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، تعداد 102 میلیون و 268 هزار و 708 سهم معادل 51.13 درصد از کل سهام شرکت گلوکوزان از سوی شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا وابسته به بنیاد مستضعفان به قیمت پایه هر سهم 17 هزارو 228 ریال روز چهار شنبه 14 آذر ماه جاری در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

    شرایط واگذاری این مزایده به طور یکجا و نقد و یا پرداخت 35درصد وجه نقد ظرف مدت 14 روز کاری پس از انجام معامله و 65 درصد مابقی در 14 قسط مساوی با نرخ سود سالیانه 14 درصد طی 14 فقره چک با سررسیدهای 3 ماهه تعیین شده است.

    گفتنی است بنیاد مستنضعفان در آخرین مرداد ماه امسال نیز اقدام به عرضه این بلوک کنترلی با قیمت پایه فوق کرد که بدون مشتری بر روی میز فروش بورس تهران باقی ماند.

    کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که معادل 10 درصد ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قیمت پایه سهام را به عنوان سپرده شرکت در رقابت، جهت تضمین تعهدات به طور نقدی یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت و به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادر و تسویه وجوه واریز و یا ارائه کنند.

    این میزان سهام از طریق کد بورسی حقوقی شرک 09012 در 14 آذر ماه امسال توسط شرکت کارگزاری بورس بهگزین روانه میز فروش بازار دوم بورس تهران خواهد شد.

    هم اکنون پس از شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذای سینا با 51.13 درصد از کل سهام شرکت های سرمایه گذاری صنعت و معدن با 31 درصد و توسعه و مدیریت سرمایه صبا با 9.28 درصد از کل سهام به عنوان سهامداران عمده شرکت گلوکوزان به شمار می روند.

    برچسب ها