عصر خودرو

فائو بررسی کرد؛

فرصت های سرمایه گذاری در خوراک دام ایران

عصر بازار- فرصت های تجارت و سرمایه گذاری در صنعت خوراک دام ایران در سازمان خوار وبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) بررسی شد.

فرصت های سرمایه گذاری در خوراک دام ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، رئیس انجمن صنایع خوارک دام، طیور و آبزیان که در نشست دو روزه فدراسیون بین المللی خوراک دام به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سازمان فائو حضور دارد، گفت: در نشست امروز آخرین فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در صنعت خوراک دام ایران بررسی شد و همتایان در کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای به قابلیت ها و پتانسیل های بالقوه ایران بیش از پیش پی بردند و برای سرمایه گذاری در صنعت خوراک دام اعلام آمادگی کردند.
    مجید موافق قدیری تاکید کرد: ایران هجدهمین کشور تولید کننده خوراک دام در جهان محسوب می شود و با ظرفیت هایی که در چند سال اخیر انجام شده است، قابلیت تبدیل شدن به دهمین کشور خوراک دام دنیا را دارد.
    در این نشست دو روزه که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف جهان از جمله ایران در مقر فائو در رم در حال برگزاری است، نقش خوراک دام و دامداری در ارتباط با غذا و کشاورزی مورد بررسی قرار می گیرد.
    ارزش خوراک دام صنعتی در سال گذشته میلادی در جهان بیش از 430 میلیارد دلار بوده است. صنعت خوراک دام اهمیت زیادی در امنیت غذایی دارد و مهمترین حلقه زنجیره تامین پروتئین درجهان است. بخش دام، طیور و آبزیان در کشورمان پس از صنعت نفت دومین صنعت راهبردی و اشتغالزا محسوب می شود.

    برچسب ها