عصر خودرو

سفیر ایران در لاهه:

تولید کنندگان حوزه گل و گیاه با نگاه صادرات محور وارد شبکه‌های توزیع جهانی این حوزه شوند

عصر بازار- یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی گل و گیاه هلند روز چهارشنبه ۱۶ آبانماه سالجاری آغاز بکار کرد. در این نمایشگاه آخرین تولیدات گل و گیاه و باغبانی از کشورهای مختلف جهان به نمایش در آمده است.

تولید کنندگان حوزه گل و گیاه با نگاه صادرات محور وارد شبکه‌های توزیع جهانی این حوزه شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، در این نمایشگاه 13 شرکت ایرانی با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و شرکت نمایشگاهی خزراوراسیا حضور دارند. شرکت کنندگان ایرانی  ضمن عرضه محصولات خود، بدنبال آشنایی با آخرین دستاوردها و محصولات در حوزه تولید و پرورش، نگهداری و بسته بندی و صادرات گل و گیاه و محصولات باغبانی هستند.

    علیرضا جهانگیری  سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه در روز افتتاحیه با حضور در این نمایشگاه با تک تک شرکت کنندگان ایرانی گفتگو نمود و در جریان دیدگاهها، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفت.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران در جریان گفت و شنود با دست اندرکاران گل و گیاه کشور بر ضرورت نگاه صادرات محور در این حوزه تاکید کرد و از تولید کنندگان ایرانی خواست وارد شبکه های مهم توزیع گل و گیاه جهانی شده و ایران را به این شبکه ها متصل سازند.

    دکتر علیرضا جهانگیری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای جمهوری اسلامی ایران در تولید گل و گیاه، کشورمان می تواند به  قطب تولید گل در منطقه تبدیل شده و در گام اول نیازهای کشورهای همسایه را پوشش دهد.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی سفارت کشورمان در لاهه جهت تسهیل ارتباطات طرفهای  ایرانی با همتایان هلندی در جهت مبادله تجربیات و کمک به توسعه صادرات کشور تاکید نمود.

    در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی گل و گیاه هلند که تا هجدهم آبانماه سالجاری ادامه خواهد داشت، علاوه بر فعالان بخش خصوصی کشورمان، مدیران وزارت جهاد کشاورزی، کارشناسان و مسئولان تشکلهای صنفی در حوزه تولید و پرورش گل و گیاه ایران و انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران حضور دارند تا ضمن بازدید از مراکز تولید و پرورش و صادرات گل و گیاه هلند، برنامه ریزیهای لازم را به منظور توسعه و تقویت همکاری‌های بین‌المللی فراهم نمایند.

    برچسب ها