عصر خودرو

معاون فرابورس اعلام کرد:

جزئیات عملکردصندوق‌های جسورانه

عصر بازار- معاون فرابورس با اشاره به جزئیات عملکرد صندوق‌های جسورانه گفت:۲۶۲ اختراع در بازار دارایی فکری فرابورس وجد دارد که معامله ۹ اختراع نیز در چند ماهم اخیر با ارزش ۶ میلیارد تومان انجام شده است.

جزئیات عملکردصندوق‌های جسورانه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مهدی علم‌الهدی در چهل‌ و یکمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه»، آخرین وضعیت پذیرش شرکت‌ها و عرضه‌های اولیه در فرابورس را اعلام کرد و گفت : در بازار دارایی فکری فرابورس 262 اختراع وجود دارد که معامله 9 اختراع نیز در چند ماه اخیر با ارزش حدود 6 میلیارد تومان انجام شده است.

    عملکرد صندوق های جسورانه

    معاون پذیرش و ناشران فرابورس در ادامه افزود: در بخش صندوق های جسورانه 5 صندوق در تابلو وجود دارد که حجم معاملات آن به 145 میلیارد تومان رسیده است.

    سید مهدی علم‌ الهدی با اعلام این که موافقت اصولی 9 صندوق جسورانه در فرابورس صادر شده گفت : پذیره نویسی یک صندوق در هفته آینده در فرابورس انجام می گیرد که صندوق بازنشستگی کشوری موسس آن خواهد بود و این صندوق در حوزه بیمه و بانک فعالیت خواهد کرد.

    وی اظهار داشت : درخواست پذیرش 10 صندوق نیز در حال بررسی است که در بین آن ها درخواست هایی از حوزه های فیلم، اکتشاف و کشاورزی نیز وجود دارد.

    13 درخواست از دانش بنیان ها

    همچنین سید مهدی علم‌ الهدی با اعلام این که 13 درخواست پذیرش شرکت های دانش بنیان ارائه شده افزود : دستور العمل صندوق های سرمایه گذاری خصوصی نیز در سازمان بورس تصویب شده اما هنوز ابلاغ نشده است

    برچسب ها